Sprint 4 – Werken vanuit één applicatie

Ruud Kuipéri Product Leader Urgent Care

De status van een nieuwe aanvraag wordt continu up-to-date gehouden, zowel na het versturen als na het beoordelen van een aanvraag. De beoordeling moet snel en simpel kunnen verlopen. Daarom wordt het beoordelen van aanvragen uit Ambuplanner geïntegreerd in de applicatie waarin de meldkamer werkt. Dit uitwerken is het doel van deze ontwikkelsprint.

Gepubliceerd op: September 10, 2018

Testomgeving ingericht

Aan het begin van de sprint heeft Yannick de laatste hand gelegd aan de testomgeving, waardoor deze nu inzichtelijk en bereikbaar is. Gedurende het verdere ontwikkeltraject kunnen we snel schakelen met de eindgebruikers om bepaalde onderdelen te testen. Daarnaast is hij gestart met het integreren van Ambuplanner in de triagemodule die op de meldkamer wordt gebruikt.

Ambuplanner geïntegreerd

Aanvragen voor gepland vervoer zijn onderdeel van het dagelijks werk van de meldkamer. Door Ambuplanner te integreren in het huidige product dat ze op de meldkamer gebruiken wordt het beoordelen van aanvragen opgenomen in het werkproces. Hierdoor kan de centralist eenvoudiger en sneller binnenkomende aanvragen beoordelen. Door een tabblad in de huidige module krijgt de centralist inzicht in de nieuwe aanvragen. De pagina die getoond wordt onder dit tabblad wordt uitgewerkt door Hans. Er is een goede start gemaakt en de volgende sprint zullen we dit verder uitwerken.

Afsluiten met een demo

Als vaste afsluiter van de ontwikkelsprint geven we een demo. Yannick demonstreert de testomgeving. We zijn benieuwd hoe de integratie van Ambuplanner in bestaande systemen uitpakt, dus kijken nu al uit naar de volgende demo!